Saturday, December 17, 2011

Świat Gier Planszowych

W najnowszym #20 Świecie Gier Planszowych możecie przeczytać mój artykuł dla poczatkujacych dotyczący malowania figurek do gier planszowych.
W artykule pokrótce wyjaśniłem, co jest potrzebne na początek i jak tego używać. Opisałem też kolejne kroki które podejmowałem malując model do gry Gears of War, kolejne etapy poparte są kilkoma zdjęciami, co powinno ułatwić nieco sprawę.
Sam model malowało się całkiem przyjemnie mimo kilku mankamentów technicznych.
Wszystkich zainteresowanych odsyłam do wcześniej wspomnianego #20 ŚGP który można kupić w Empikach, InMedio, Kolporterach i sklepach branżowych.

Ponadto w obecnym numerze Gwiezdnego Pirata możecie przeczytać pierwszą część mojego artykułu dotyczącą podstaw warsztatu modelarskiego. Zapraszam do zapoznania się z obydwiema pozycjami.

No comments:

Post a Comment