Friday, July 15, 2011

Konkursowe W.I.P.y

Dzisiejszy dzień minął pod znakiem przygotowań do Konkursu malarskiego GREY SEER 2011.
Plan jest taki, że wystawiam się w czterech kategoriach, w rzeczywistości będzie super jak uda się choć w dwóch:P (taki ze mnie leń ;( )
O to lista:

1. Model pojedynczy – Fantasy:

Model nad którym pracowałem dawno temu, z lenistwa nie skończony:P teraz ma szanse na dokończenie.

2. Model pojedynczy – SF:

Limitowany Space Marine z Games Day 2005, zamierzam go pomalować w barwach Ultramarines lub Blood Ravens. Jest na szarym końcu kolejki malowania.

3. Model duży:



Nad tym modelem, siedziałem dziś, model z odzysku na allegro, niestety nie miał ogona, ale sprawa załatwiona. Verminlord ma teraz śliczny długi wijący się szczurzy ogon. W nocy rozpoczynam malowanie!

4. Oddział/Diorama:

W tej kategorii zamierzam wystawić wspaniałą dioramę, ociekającą klimatem! Niestety nic nie pokaże, by nikt nie podkradł mi pomysłu :> Liczę, że będzie to moja główna praca, obym tylko zdążył:P


No comments:

Post a Comment