Tuesday, July 12, 2011

Mały upade

Witam, dawno nie miałem okazji nic tu pisać, stał się tak ze względu na fakt iż byłem zarobiony nie po łokcie, nie po uszy, robota zakryła mnie całego.
W pierwszej kolejności musiałem zamknąć pozytywnie rok akademicki, następnie  pakowanie całego warsztatu itp. rzeczy na wyjazd do domu, by finalnie zatopić się w świecie Neuroshimy.
Malowania było co nie miara, na prezentacje czeka już przeszło 20 modeli, ciągle czekam na zielone światło, otworzę wtedy specjalnie już przygotowaną galerię.

W między czasie pochwale się, że przyszły wyczekiwane z dawna modele z UK i Ameryki, przyjemność to nie mala wrócić po długiej nieobecności do domu i zastać biurko zawalone paczkami:D
Wśród licznych paczek przyszła i ta najważniejsza jak się później okazało od jednego z właścicieli serwisu www.solegends.com, Richarda Hale. W owej paczce przybył do mnie model który marzył mi się od wielu lat, ale ze względu na niebotyczne ceny nigdy nawet nie liczyłem, że w końcu stanę się jego właścicielem. Na szczęście udało mi się kupić go w stosunkowo niskiej jak na ten model cenie. Mowa tu o jednym z najlepszych modeli smoków powstały w złotych latach Citadel Miniatures, mianowicie o "The Great Spined Dragon".
Model okazał się znacznie większy niż przypuszczałem i "Great" jest jak najbardziej uzasadnione. Niestety model przybył do mnie bez szablonów na skrzydła, Richard okazał się być bardzo pomocny i wstawił w dziale opisującym smoka zarówno liste części, schemat złożenia, oraz najważniejsze,  szablony na skrzydła.


Prócz kilku innych modeli które przybyły wraz ze smokiem, chciałbym zwrócić uwagę na model firmy Spyglas Miniatures, firmy która niestety zakończyła już swoją działalność gdyż Steven Buddle który osobiście prowadził cały projekt, przeszedł pod skrzydła Games Workshop'u. Modelu wypuszczonego i tak w dość małym nakładzie nie da się już niestety zakupić, a szkoda bo to bardzo piękny wzór.

Pozostaje tylko czekać na modele Stevena pod skrzydłami GW, oby były na równie wysokim poziomie.

No comments:

Post a Comment