Wednesday, June 12, 2013

Fat King Robert

Hi all, recently I painted this gorgeous miniature, I really enjoyed painting it because I' am big fan of "A song of ice and fire" by George R.R. Martin. I have relly big hope that You all will like my work, I think I made big progress so far, and I'm really proud of my soft blends on coat and face.
PS: Don't You all think Robert is very thoughtful?


Hej, witam wszystkich, niedawno skończyłam malować tą przecudną figurkę. Świetnie się bawiłam przy jej malowaniu, zwłaszcza, że jestem wielka fanką "Pieśni lodu i ognia"  George R.R. Martina. Mam nadzieję, że model przypadnie wam do gustu, gdyż jestem niego bardzo zadowolona i myślę , że zrobiłam spory postęp w malowaniu, szczególnie jestem dumna z miękkich przejść na płaszczu i twarzy.


No comments:

Post a Comment